İnovatif Uluslararası Pazarlama Yönetimi
Eğitmenler : Ruhi Kaykayoğlu-Ahmet Benderlioğlu-Ali Köseoğlu-İrem Nuhoğlu-İlker Ünsever-Uğur Tandoğan
Yer : BÜYEM – Boğaziçi Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi
Eğitim İçeriği :
Geliştirmek İçin Yaratıcılık ve İnovasyon Kavramları: Kişisel Yaratıcılık ve İnovasyon Becerilerini Geliştirme Yöntemleri
o İş yerinde yaratıcılık nedir ve nasıl yaygınlaştırılır?
• İşletme Ortamında Yaratıcılık ve İnovasyon Kültürü Oluşturma Yaklaşımları
o Bireysel yaratıcılığımızı tetikleyici yöntemlero Ekip halinde nasıl yaratıcı oluruz?
• Şirket İnovasyon Süreci, İnovasyon Türleri ve İnovasyon Yapma Metodları
o İş Yerinde İnovasyon İklimi Nasıl Oluşturulur?
• Şirket İçi İnovasyon Yaklaşımı, Yöneticiler İçin İnovasyon
o İnovasyon Tetikleyici Yöntemler
o Yöneticiler İçin İnovasyonun Önemi ve Yönetimi
• İnovasyon planları ve İnovasyon Örnekleri
o Firma İnovasyon Planı Hazırlama ve İnovasyon Ekipleri Kurma
• Yeni ürün geliştirme
• Pazarlama ve marka
• Her şey marka olabilir
• Tüketicide marka imajı nasıl oluşturulur?
• Marka yönetimi nedir?
• Reklamda iki vazgeçilmez öğe: Mesaj + İzleyici
• Sosyal pazarlama
• Sosyal medya
• Digital marketing
• Tanıtım farklı
• Güncel pazarlama
• Etkili web sitesi
• Entegre pazarlama