ALGI YÖNETİMİ
Süre: 1 gün
Eğitim İçeriği:
Kendinizi dış dünyasına sunma biçiminiz kişisel reklamınızdır. Bu reklam sizin kim olduğunuzu, yaptığınız işi ve işinizin uzmanı olduğunuz mesajını aktaran bir araç olmalıdır.
- Algı nedir ve nasıl oluşturulur?
- Algı bileşenleri nelerdir?
- İlk izlenimin iletişim üzerindeki etkisini kavramak ve profesyonel yaşamda başarılı, kalıcı ilk izlenim için profesyonel imaj oluşturmak
- Kurumsal imaj – kişisel imaj bütünlüğünün önemini kavramak
- İş etiketi; ortamın kontrolü nasıl sağlanır?
- Neden iki ayrı insan bütünüyle aynı uyarıcıya tepki olarak iki ayrı algı yaşar?
- Çevredeki özellikler ile ilgili bildiklerimiz algımızı etkiliyor mu?
- Bilinçaltının algılama üzerindeki etkisi
- Önyargılarımızın algılamaya etkisi
- Algılamayı etkileyen faktörler
- Kültür
- Sosyal Konum
- Duygular
- Deneyim
- Eğitim
- Beklenti ve İstekler
- Grup Baskısı
- Güç
- Önyargı