Lerzan Erkan

13 Kasım 1972 tarihinde İstanbul’da doğdu. 1995 yılında İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü’nü bitirdi. 1999 yılında İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü AB’nin Sosyal Politikaları ve Endüstri İlişkileri Ana Bilim Dalı’ndan yüksek lisans derecesi aldı. 1995 yılında başladığı iş yaşamında; ELGİNKAN Holding A.Ş., İlsan İlaç San. Tic. A.Ş., Toprak Mermer A.Ş. ve Dardanel Grubu’nda İnsan Kaynakları bölümlerinde sırasıyla Uzman, Şef, Yönetici ve Direktör pozisyonlarında görev yaptı. 11 Temmuz 2006 tarihinde OYAK Maden Metalürji Grubu şirketlerinden olan Erdemir Madencilik San. ve Tic. A.Ş.’de İnsan Kaynakları Müdürü olarak göreve başladı, bu görevini 12 Şubat 2018 tarihine kadar yürütmüştür. Son görevinde yaklaşık 11 yıl boyunca insan kaynakları süreçlerinin yönetiminin yanı sıra OHSAS 18001 İSG Yönetim Sistemi kurulmasında, yönetilmesinde aktif görev almıştır. Şirket içinde baş denetçi olarak görev yapmıştır. Halen insan kaynakları alanında eğitim-danışmanlık hizmetleri vermektedir. İngilizce bilmektedir. Karadeniz Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü’nde İş Sağlığı Güvenliği Bilim dalında Yüksek Lisans Programına devam etmektedir. İş hukuku, çalışma ilişkileri, insan kaynakları alanlarında 2016 yılından itibaren bilirkişilik yapmaktadır.

Gökhan Aksay

UZMANLIK KONULARI:

  • Finansal Planlama
  • Finansçı Olmayanlar için Finans
  • Finansal Analiz (Temel ve İleri)
  • Dış Ticaretin Finansmanı
  • Aktif-Pasif Yönetimi
  • Kaynak Maliyeti Hesaplama Yöntemleri ve Fiyatlama
  • Finansal Matematik
  • Finansal Kurumlarda Bütçeleme ve Mali Kontrol Teknikleri
  • Gişe Hizmetleri
  • Temel Muhasebe ve Banka Muhasebesi
  • Risk Yönetimi
  • Alternatif Finansman Teknikleri
  • Sermaye Piyasaları
  • Para – Döviz Piyasaları ve Hazine Ürünleri
  • Bankacılığa Giriş ve Bankacılık Sektöründe Son Gelişmeler
  • Kredi Süreci (Temel ve İleri)
  • Sorunlu Krediler

 

EĞİTİMİ: 1973 – 1979 ODTÜ,  Ekonomi

İŞ DENEYİMİ:

2008-           Mida Management Consultants Ltd. Eğitmen

1999 – 2008 Pangaea Partners, Istanbul Office Eğitmen

1998 – 1999 Optima Ltd. Danışman, Eğitmen

1997 – 1998 Delta Menkul Değerler Genel Müdür

1997 – 1997 Başak Faktoring Genel Müdür

1996 – 1997 Poyraz-Karlıbel A.Ş. Proje Yönetim Müdürü.

1994 – 1995 Türkiye İş Bankası, Kabataş Şubesi Müdür

1993 – 1994 Türkiye İş Bankası Döviz Pozisyon Müdürü

1989 – 1993 Türkiye İş Bankası, Fon Yönetimi Müdür Yardımcısı

1988 – 1989 Türkiye İş Bankası, Hollanda Şubesi

1980 – 1988 Türkiye İş Bankası, Teftiş Kurulu Müfettiş

Ahmet Şahin

UZMANLIK KONULARI:

  • Temel Hukuk
  • Teminat Hukuku
  • Ticaret ve Borçlar Hukuku
  • Bankacılık Hukuku ve Mevzuatı
  • Banka Teminat Mektupları
  • Tüketici ve Kredi Kartları
  • Sözleşmeler Hukuku
  • Vergi Hukuku
  • İcra İflas Hukuku
  • Rekabet Hukuku
  • Ceza Hukuku
  • Toplu Sözleşme
  • Sosyal Güvenlik

EĞİTİMİ:

Yüksek Lisans            Galatasaray Üni. Hukuk Fakültesi  Özel Hukuk Bölümü

Fakülte                      İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi, Mezuniyet Tarihi 2001

İŞ DENEYİMİ:

2003 yılından bu yana “Hukuk Araştırmaları” Şirketinde çeşitli şirketlerin hukuki danışmanlığını yapmakta ve MIDA Institute bünyesinde bankalara ve şirketlere eğitimler vermektedir.

Funda Özgürel Bener   

 Eğitim:  

1982-1987 Boğaziçi Üniversitesi- İşletme Fakültesi (Lisans)

20022003 Galatasaray Üniversitesi- AB Etütleri (Yüksek Lisans bir yıl)

2004-2006 Marmara Üniversitesi- Örgütsel Davranış (Yüksek Lisans)

Akademik Çalışmalar: 

Araştırma: Değişim Yönetimi“ Etkin İletişimin Değişime Dirençteki Etkisi”

Tez: Liderlik, Yönetim; “Yönetici Davranışlarının Çalışan Üzerindeki Etkisi, Çalışan

Gözünde İdeal Yönetici Profili”. 

İş Deneyimi:

1988-1991      Finansbank (Genel Müdürlük, Şube Pazarlama-Satış)

1991-1995      Credit Lyonnais (İstanbul Şube- Satış Pazarlama)

1995-2001      Osmanlı Bankası (Kurumsal Şube Yöneticisi, Genel Müdürlük

Ticari    Pazarlama)

2001-2012      Eğitim danışmanı, profesyonel koç – Türkiye’nin en büyük kurumsal şirketlerinde kurumsal değişim ve bireysel dönüşüm yönetimi, yönetici ve çalışanların öğrenmesi ve gelişimi adına yapılan projelerde görev aldı

2012-2013      Carrefoursa Eğitim ve Liderlik Gelişimi Müdür

2014-2016      Carrefoursa Akademi, Eğitim ve Gelişim Müdürü 

Sertifika Eğitimleri ve Seminerler:

1987-2001 yılları arasında bankacılık sektörüne ve yönetim becerilerine yönelik yaklaşık 50 kadar eğitime katıldım.

  • Erickson College Coaching Certificate Program. ICF onaylı koçluk sertifikası (sertifika no: 1805232)
  • Assess – Neo PIR kişilik envanteri çıkarma ve yorumlama.

2011       Kurumlara Yönelik Psikodrama

2011       Marc Van der Erve / Kagider Lider Nasıl Olunur?

2011    Dr. Sedef Kabaş/ Kagider Kişiler Arası İletişimde Etkileme ve İkna Sanatı

2012    Aylin Çevik- İçkin Psikoloji “Transactional Analysis” temelli iletişim

2014    ASTD Uluslararası Eğitim konferansı (Washington DC)

2014    İçkin Psikoloji “Transactional Analysis” Temelli Eğitimcinin Eğitimi”

2014    Sürekli Eğitim “Profesyoneller için Finansal Farkındalık”

2014    Minerva Eğitim “Yönetimde Mükemmellik”

2015    Brandon Hall en iyi İK uygulamaları (Miami)

2015    Derin ve İleri Submarine “Koçvari Yönetim Becerileri” ve “Anda Satış Koçluğu”.

2015    Doğan Güneş Önder “Yetkinlik Bazlı Mülakat Becerileri”

2016    Birkman Method Yetenek ve kariyer yönetimi

Sosyal Sorumluluk projesi: 2008-2010 yıllarında Boğaziçi Üniversitesi öğrencilerine mentorluk yaptım, Kagider Kadın Girişimciler için koçluk projesinde iki kadın girişimci için koçluk projesinde, 2015 yılında da Darüşşafaka’da okuyan iki lise öğrencisi için mentor/koçluk projesinde yer aldım.

Yabancı Dil: İngilizce (iyi – Boğaziçi Üniversitesi) – Fransızca (iyi – AnkaraTevfik Fikret Lisesi)

Zeynep İyiler

 

UZMANLIK KONULARI:

  • Temel İhracat
  • Uluslararası Pazarlama
  • Dış Pazarda Müşteri Bulma Teknikleri
  • E-Ticaret Uygulamaları
  • İhracat ve İthalat Yönetimi
  • Dış Ticaret ve Sigorta
  • Dış Ticaret mevzuatı
  • Stratejik Yönetim
  • Stratejik İş Planlaması

EĞİTİMİ:

– Okan Ün. Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngilizce İşletme Doktora Programı (2013- Devam)

– A.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü, Yüksek Lisans,1996

– A.Ü. SBF Uluslararası İlişkiler, Lisans, 1991

İŞ DENEYİMİ:

– Okan Üniversitesi 10.01.2014 – Devam ediyor – Öğretim Görevlisi

– Deniz Dış Ticaret Danışmanlık ve Eğitim Hizmetleri – 14.04.2016 – Devam ediyor – Firma Sahibi

– Ekonomi Bakanlığı, İhracat Genel Müdürlüğü – 04.06.2011 – 18.11.2013 – İhracatı Geliştirme Uzmanı, Şube Md., KOBİ İşbirliği ve Kümelenme Projesi Proje Koordinasyon Birimi Uzmanı

– Mülga İhracatı Gelitirme Etüd Merkezi – 01.01.1996 – 03.06.2011 –

  • Uzman Yrd. (1996-1999)
  • Uzman (Marmara Bölge Müdürlüğü, 2000-2009)
  • Marmara Bölge Müdür Yardımcısı (2008-2011)

 MESLEKİ EĞİTİM VE SERTİFİKALAR: 

  • 19-23 Ağustos 2013: Sertifikalı Küme Yöneticileri Eğitim Programı, KOBİ İşbirliği ve Kümelenme Projesi, Ekonomi Bakanlığı, Ankara-Türkiye
  • “Cluster Benchmarking Expert Certificate”: Avrupa Küme Analizleri Merkezi (ESCA), Berlin-Almanya
  • 2008-2009: Hollanda’nın EVD (Agency for International Business and Cooperation) kurumu ile İGEME’nin 2008 yılında düzenlediği “Exportrain: Strengthening the capacity of the Turkish Export Promotion Centre IGEME on training in international trade and doing business with The Netherlands in particular” Projesinde “Train the Trainer” eğitimini başarıyla tamamlama. Deavmında KOBİ’lere çok sayıda şehirde “İhracata Hazırlık Çalıştayı” eğitimi verilmiştir.
  • 9-13 Kasım 2009: Proje Yönetim Döngüsü Eğitimi, DeLeeuw International, İstanbul-Türkiye
  • 7-8 Ekim 2009: Webit- E-marketing and Digital Business Expo and Conference: İki gün süren Güney Doğu Avrupa e-ticaret çevrelerinin ve dünyanın en büyük hizmet sağlayıcı teknoloji kuruluşlarının uzmanlarının sunuş yaptığı önemli bir seminerdir. Sertifika alınmıştır. Sofya-Bulgaristan
  • 5-9 Şubat 2007: Project Cycle and IPA: Project Development and Implementation Training Programme, Dış Ticaret Müsteşarlığı, İstanbul-Türkiye
  • 30 Nisan-4 Mayıs 2007: Advanced Project Formulation, Project Fiche and Grand Proposal Writing Programme, Dış Ticaret Müsteşarlığı, İstanbul-Türkiye
  • 11-12 Eylül 2007: Gartner CIO (Chief Information Officer) Summit Etkinliği: Büyük uluslararası kuruluşların ve çok uluslu şirketlerin Bilgi Teknolojileri Sorumluları’nın katıldığı üst düzey bir toplantıdır. Barselona-İspanya
  • 19-23 Haziran 2005: UNECE (UN Economic Council for Europe) 3rd Executive Forum on Trade Facilitation “Paperless Trade in International Supply Chains: Enhancing Efficiency and Security”- Cenevre-İsviçre
  • 03-31.05 2005: Proje Yönetimi Sertifika Programı ve program sonunda düzenlenen sınavı başarıyla tamamlamıştır. İstanbul Kurumsal Gelişim ve PMI (Project Management Institute)
  • Ağustos-Aralık 2003: BM-ITC Winning with the Web (WWW) projesinde Ulusal Danışman olarak çalışma (Opet, Papirüs Ambalaj, Erbakır, Gökçelik, Garipoğlu, 3e Lojistik, Ece Fermuar, Uysal Tekstil, Mesa Etiket, Yapı Kredi firmalarının elektronik iş ve ticaret uygulamaları yerinde incelenerek Türkçe ve İngilizce rapor haline getirilmiştir)
  • 2000-2001: BM-Uluslararası Ticaret Merkezi-ITC (International Trade Center) KOBİ’lere Küresel Rekabet Gücü Kazandırılması “Trade Tutor Team Building Programme”, Master Trainer Sertifikası ile başarıyla bitirme
  • 11 Kasım 1999: Euro-Mediterranean Network Project of the International Trade Promotion Bodies, The European Group for International Trade Promotion (GEPCI) and AWO-WIFI Österreich, Management of Interantional Marketing, Kahire-Mısır
  • 13-18 Kasım 1999: Euro-Mediterranean Network Project of the International Trade Promotion Bodies, The European Group for International Trade Promotion (GEPCI) and AWO-WIFI Österreich, Management of New Communication Systems, Kahire-Mısır
  • 21-22 Kasım 1999: Euro-Mediterranean Network Project of the International Trade Promotion Bodies, The European Group for International Trade Promotion (GEPCI) and AWO-WIFI Österreich, Management of Business Information, Kahire-Mısır
  • 22-24 Ekim 1999: 1st Conference on Electronic Commerce in South-Eastern Europe, Selanik-Yunanistan
  • 12-14 Ekim 1998: Development of Networks of Mediterranean Technology Nodes (MED-ITNs) European Commission, METU, Buraeu van Dijk, Ankara-Türkiye
  • 16-27 Kasım 1998: The MED-ITN Electronic Commerce Seminar of the European Commission, Grenoble Business School, Grenoble-Fransa 

YAYINLAR:

1-       E-Ticaret: İstanbul Sanayi Odası (2015)

2-       EKONOMİ BAKANLIĞI’NDAN ÇIKAN YAYINLARI

–        Kümeler İçin AR-GE ve İnovasyon Yönetimi Kılavuzu, ortak yazar (Temmuz 2013)

–        Kümeler İçin Uluslararasılaştırma Stratejileri ve Pazarlama Kılavuzu, ortak yazar (Temmuz 2013)

3-       MÜLGA İGEME’DEN ÇIKAN YAYINLARI:

–        Ulkemasalari.gov.tr’de “İhracata Giriş” bölümünde sunulan İhracat Öyküleri- 16 sektörel öykü,  (2009) (Sözkonusu öyküler çeşitli üniversitelerde derslerde okutulmakta, Abant İzzet Baysal Ün.’de 2011’de çıkan İhracat Yönetimi kitabına izinsiz olarak tamamen alınmıştır.)

–        Yurt Dışına E-Ticaret (B2C E-İhracat), İGEME, ortak yayın, Kasım 2009

–        Pazarla İletişim  – İGEME Yayını 2009 (3.baskı)

–        Elektronik Ticaret ve Pazarlama – İGEME Yayını 2009 (2. baskı)

–        Mısır Yerinde Pazar Araştırması, İGEME Yayını, 2005

–        İş Yönetim Sistemi, İGEME, ortak yayın, 2006

–        Ankara Ticaret Noktası Tanıtım Broşürü (1999)

–        Ticaret ve Ticaret Noktaları, İGEME Yayını, Uzmanlık Tezi, 1999

YAPTIĞI BİLİMSEL SUNUMLAR

Kobi’ler ve Verimlilik Kongresi, 25-26 Kasım 2008, “Küresel Network’e Girmenin Yolları” oturumu, “E-Ticaret ve KOBİ’lere Faydaları” 26 Kasım 2008 İstanbul

Türkiye Bilişim Derneği, 2. İstanbul Bilişim Kongresi, E-Ticaret ve Camialar oturumu, “E-Dış Ticaret” başlıklı sunuş  3 Haziran 2008        İstanbul

Kobi’ler ve Verimlilik Kongresi, İhracatta Devlet Yardımları sunuşu 17-18 Kasım 2009 İstanbul

Çeşitli Yayın Organlarında Çıkan Yazılar

TÜRKÇE

“Kağıtsız Ticaret: Ticaret Noktaları” İGEME’den Bakış, 1997

“Elektronik Ticaret”, Kamu Çalışanları Derneği Dergisi, 1998

İnternet’in Türkiye Ekonomisine Etkileri, 8. Beş Yıllık Kalkınma Planı, Bilgi Teknolojileri ve Politikaları Özel İhtisas Komisyonu’na sunulan çalışma, Ocak 2000

“Elektronik Ticaretin Ekonomik ve Sosyal Etkileri”, Görünüm (TÜSİAD Dergisi), Sayı 42, Mart-Nisan 2000

“Avrupa Birliği’nin Bilim ve Teknoloji Politikaları ve Çerçeve Programlar”, İGEME’den Bakış, Mart 2000

“Ticaret Noktaları ve Elektronik Ticaret”, Elektronik Ticaret, Editör Veysel Bozkurt, Alfa Yayınevi, Mayıs 2000, sy. 159-182

“Ekonomik, Teknik, Sosyal ve Yasal Boyutlarıyla Elektronik Ticaret”, Kitap tanıtımı, İktisat Dergisi, Kasım 2000, No: 407

“Pazarlarla İletişim Araçları”, İGEME’den Bakış, Ağustos 2002

“Pazarlarla İletişim”, Deri’den, Türkiye Deri Konfeksiyoncuları Derneği dergisi, Ağustos 2002

İş Yönetim Sistemi kapsamında İGEME yönetimine sunulan Pazarlarla İletişim Araçları başlıklı çalışma, Mayıs 2002

İş Yönetim Sistemi kapsamında İGEME yönetimine sunulan Stratejik iş Yönetim Planlaması başlıklı çalışma, Mayıs 2002

“Pazarlama, Yönetim ve Stratejiye Yeni Bir Yaklaşım”, İGEME’den Bakış, Ağustos 2003

“Firma Bakış açısından İGEME Aktiviteleri”, Harçlık, elektronik dergi, Ocak 2004

“Pazarlama ve Yönetim İçin İş Yönetim Sistemi”, Logisticoutsource sitesinin elektronik bülteni, Şubat 2004

KOBİ’lerin Pazarlamada Bilgi Teknolojisi Kullanımı (Pazarlama Amaçlı KOBİ Web Sitelerinin Etkinleştirilmesi), İGEME’den Bakış, Ocak-Nisan 2005, sayı 29

KOBİ’lerin Pazarlamada Bilgi Teknolojisi Kullanımı (Pazarlama Amaçlı KOBİ Web Sitelerinin Etkinleştirilmesi) makalesi Müsteşarlığımız koordinatörlüğünde yürütülen e-ticaret çalışmaları kapsamında http://www.e-ticaret.gov.tr sitesinde de yayımlanmaya başlamıştır.  Haziran 2005-2006

“Pazar Araştırmaları Nasıl Yapılmalı?”, İstanbul Kuyumcular Odası Bülteni, Aralık 2006

Pazar Araştırma Yöntemleri, İnfomag, Aralık 2006

Dış Pazar Araştırması, Sektörel Tanıtım, Makina İmalatçıları Birliği Dergisi, Kasım 2006/11

İGEME’den Bakış’ın e özel sayısı için hazırlanan  “İnternet ve Pazarlama” makalesi, Ekim 2007

Kobiklinik web sitesinde “E-pazarlama” ve “Elektronik Ticaret ve Pazarlama” kitabı ile ilgili söyleşi (http://www.kobiklinik.com/tr/roportaj.asp?ID=56), Ocak 2008’de yayına başladı

E-ticaret, Goldnews (İstanbul Kuyumcular Odası), Mayıs-Haziran 2008

Dünya Gıda Dergisi, “Küresel Firma Olmaya Geçişte E-Pazarlama 1”, Eylül 2008

Dünya Gıda Dergisi, “Küresel Firma Olmaya Geçişte E-Pazarlama 2”, Ekim 2008

“İhracat ve Pazarlama Yöntemleri”, Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası Sakarya Ekonomi Dergisi, Ocak-Mart 2009

“İhracatta Teklif Oluşturma ve Broşür Hazırlama”, Sakarya Ekonomi Dergisi, Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası, Nisan-Haziran 2009

İhracat İçin Etkili Web Sitesi Oluşturma”, Sakarya Ekonomi Dergisi, Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası, Ocak-Şubat 2010

“Dünya Önemli Hazır Giyim Perakendecilerinin İnternet Stratejileri”, İTKİB HEDEF (İstanbul Tekstil ve Konfeksiyon İhracatçı Birlikleri) aylık dergisi,  15 Haziran – 15 Temmuz 2010

“JC Penney Örneğinde Çok Kanallı Perakendecilik”, İTKİB HEDEF (İstanbul Tekstil ve Konfeksiyon İhracatçı Birlikleri) aylık dergisi,  15 Ekim – 15 Kasım 2010

“İhracatta E-Pazarlama”, Turkish Jewellery Export (İstanbul Değerli Maden ve Mücevherat İhracatçıları Birliği yayını), Temmuz- Ağustos 2011

Levent Tayla

 

UZMANLIK KONULARI:

  • – Yönetim Becerileri
  • – Strateji
  • – Liderlik
  • – Koçluk
  • – İletişim
  • – Algı Yönetimi
  • – Müzakere
  • – Motivasyon
  • – Ekip Yönetimi

EĞİTİMİ: 

– İstanbul Üniversitesi – İşletme (1986)

İŞ DENEYİMİ:

– Nokta Dergisi (1983-1990) – Dış Haberler Editörlüğünden yayın kurulu üyeliğine

– Auslaender Initiative St. Georg 1990-1993 (Hamburg) – Yabancılara almanca eğitmenliği, Türk gençlerine “Bir kültür dili olarak Türkçe” dersi eğitmenliği

– 1994-2002 Serbest gazeteci (Paris) – Türkiye, Fransa ve Almanya’da çeşitli yayın kuruluşlarına muhabirlik.

– 2005-2006 Merkez Dergi Grubu – Genel Müdür Yardımcısı

– 2006-2008 Merkez Motor Presse – Gelen Müdür

– 2008-2014 Turkuvaz Dergi Grubu – Genel Müdür

Esra Başak

 

Uzmanlık Konuları:

  • Liderlik
  • Yönetim Becerileri
  • Değişim Yönetimi
  • Etkili Delegasyon
  • Motivasyon
  • Takım Oluşturma ve Geliştirme
  • Pazarlama
  • Marka ve Ürün Yönetimi
  • Sunum Teknikleri

Liseyi English Highschool’da okudu. Boğaziçi Üniversitesi İşletme fakültesini bitirdikten sonra The Johns Hopkins University SAIS’de Uluslararası Ekonomi ve Uluslararası İlişkiler Master’ı yaptı. Kariyerine Amerika’da Dışişlerine bağlı USAID kuruluşu tarafından fonlanan gelişmekte olan ülkelere yönelik kalkınma programları projeleriyle başladı. Daha sonra Türkiye’ye dönerek Unilever’de Ürün Müdürlüğü (Lipton, Calve, Rama, Lipton Ice Tea) ve 3M’de Satış ve Pazarlama Yöneticisi (Bina Bakım Ürünleri, Profesyonel Temizlik Ürünleri, Reflektif Filmler) olarak görev aldıktan sonra 3M Avrupa Pazarlama Müdürü (Bina Bakım) göreviyle Fransa’ya gitti. Fransa’da uzun seneler yaşadı ve sırasıyla Avrupa MENA (Orta Doğu ve Kuzey Afrika) bölgesi İş Geliştirme Müdürü (Bilgisayar ve Ergonomık İşi) ve Avrupa Projeler Direktörü oldu. Bir çok ülkeyi aynı anda etkileyecek pek çok büyük şirket projelerini hayata geçirdikten sonra Türkiye’ye dönmeye karar verdi.

Beykent Üniversitesi’nde Ekonomi, Pazarlama, İş Süreçleri Analizi ve İşletme dersleri verdi. Avrupa Birliğinin Türkiye’de Kadın Girişimci sayısını etkin bir şekilde artırma amaçlı projesini KOSGEB ile beraber yönetti. Projenin hedefi olan 80 kadının girişimci olmasını belirlenen bölgelerde sağladı.

Esra Başak, bugüne kadar Türkiye, Amerika, Avrupa-MENA, Azerbaycan ve Gürcistan’da çalışmıştır. İngilizce, Fransızca ve İtalyanca bilmektedir. 

MIDA Institute’da uzmanlık alanları ile ilgili Türkçe ve İngilizce eğitim ve danışmanlık hizmeti vermektedir.

Kemal Şemsi Kılıçbay

UZMANLIK KONULARI:

  • Pazarlama
  • Yönetim
  • Satış&Pazarlama
  • Parekendecilik

EĞİTİMİ

TED Ankara Koleji        Fen      1973

Boğaziçi Üniversitesi    İşletme           1973-1978

Goethe Enstitüsü        Almanca Dil Eğitimi      1979-1980

DENEYİMİ

1980-1989      Unilever- 10 yıl – Üst Düzey Yöneticilik

1989-1993      Philip Morris – Arizona – Ülke Müdürü

1993-1995      Pepsico – Murahhas aza

1995-1997      Aytaç Et ve Süt Ürünleri – Kurucu Genel Müdür

1997-1999      Oriflame Kozmetik – Genel Müdür

1999                Solution Consultancy & Training International (Kurucu)

2002                Britich American Tobacco – Dış İlişkiler Direktörü(Kendi şirketinde devam edildi)

2008                den bu yana Boğaziçi Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi (BÜYEM) Sertifika Programlarında (Pazarlama, Satış Yönetimi, Liderlik, v.s.)

Özel Projelerde: Danışman ve Eğitmen

KATILDIĞI KURSLAR-SEMİNERLER

2006    Instore Marketing Conference / Londok UK

2006    Instore Marketing Conference/ Chicago-USA

2007    Global Shop / Chicago-USA

2008    Global shop / Chicago –USA

2010    Instore Marketing Paris – Fransa

2011    Euro Shop / Dusseldorf – Almanya

2012    Tasarım ve Alışveriş Alışkanlıkları Konferansı / Dusseldorf-Almanya

2012    Global Shop/ Las Vegas- USA

Yard.Doç.Dr.Özlem Özarslan Saydar

 

Uzmanlık Konuları: 

  • Bütçe Planlama, Kontrol ve Revizyon
  • Finansal Analiz ve Kontrol Yöntemleri (Temel ve İleri Düzey)
  • İşletme Sermayesi Yönetimi
  • Yatırım (Duran Varlık) Yönetimi, Fizibilite Hazırlama ve Proje Değerlendirme
  • Para, Döviz ve Sermaye Piyasaları
  • Finansal Matematik
  • Finansal Planlama
  • Alternatif Finansman Kaynakları ve Optimal Sermaye Yapısı
  • Dönem Sonu İşlemleri Muhasebesi
  • Tek Düzen Muhasebe Sistemi
  • Bankacılığa Giriş
  • Finansal Analiz ve Kredi Süreci (İleri Düzey)
  • Para, Döviz ve Sermaye Piyasaları
  • Şirket Değerleme

 İş Deneyimi:    

  • T.C. İstanbul Kavram Meslek Yüksekokulu Bankacılık ve Sigortacılık Programı / Program Başkanı Öğretim Görevlisi – Finans, Muhasebe  Eylül 2008 –
  • Finansbank A.Ş.-Genel Müdürlük Mali Analiz Departmanı/Krediler Departmanı Uzman Kasım 2005 – Eylül 2008
  • Marmara Üniversitesi-Nihad Sayar Eğitim Vakfı Eğitim Organizasyon Sorumlusu
  • Finans, Muhasebe Şubat 2005-Kasım 2005
  • Marmara Üniversitesi-AB Eğitim Projeleri Öğretim Görevlisi – Finans, Muhasebe Ocak 2005-Kasım 2005
  • Mumeyek – Muhasebe Mesleki Yeterlilik Eğitim Kurumu Öğretim Görevlisi – Finans, Muhasebe Eylül 2004-Eylül 2005
  • T.C. Doğuş Üniversitesi  Meslek Yüksekokulu Öğretim Görevlisi – Finans, Muhasebe Ekim 2003-Ekim 2004
  • Tasarı Eğitim Kurumları Öğretim Görevlisi – Finansal Yönetim Kasım 2002-Kasım 2004
  •  Istanbul Kültür Üniversitesi -m İşletme Fakültesi Muhasebe-Finansman Ana Bilim Dalı Araştırma Görevlisi            Kasım 1999 – Haziran 2001
  • Elginkan Holding – Elmor A.Ş. Kurumsal Müşteriler Satış Departmanı
  • Müşteri Temsilcisi  Eylül 1997-Mart 1999

 

EĞİTİM                              

  • İSTANBUL ÜNIVERSITESI, İşletme Fakültesi

Finans Ana Bilim Dalı / Doktora Programı Eylül 2002- Haziran 2011

Kapsam:

Finans Teorisi, Risk Yönetimi ve Türev Ürünler, Uluslararası Finansal

Piyasalar, İstatistik Analiz, Stratejik Finansal Yönetim, Karar Almada

Finansal Analiz Yöntemleri, Finansta Yeni Konular, Finansal Varlık

Fiyatlama Stratejileri

  • İSTANBUL ÜNIVERSITESI Uluslararası Yönetim Sertifika Programı Eylül 2001-Temmuz 2002
  • İSTANBUL ÜNIVERSITESI, İşletme Fakültesi Finans Ana Bilim Dalı / Yüksek Lisans Programı Eylül 1998-Temmuz 2001
  • İSTANBUL ÜNIVERSITESI, İşletme Fakültesi İşletme Bölümü1992-1997 

AKADEMİK ÇALIŞMA: 

“Banka Değerleme ve Banka Değerini Belirleyen Faktörlerin Analizi” Doktora tezi

“Firma Değerleme Modelleri Üzerine Bir Araştırma: Damadoran Yaklaşımı”

“Futures Fiyatlama ve Stratejiler-Teori ve Türkiye Uygulamaları”

“Euro tahviller: Türk Euro Tahvillerinde Teori ve Fiyatlama Stratejileri”

“Tahvil Portföyü Yönetimi”

“Tarihsel Beta Gelecek İçin İyi Bir Tahminleyen midir?”

“İMKB-30 Endeksi’nde Beta Durağanlığı Üzerine Ampirik Yaklaşım”

“Portföy Seçim Modelleri ve Markowitz Modeli’nin

İMKB 100 Endeksi Üzerine Uygulanması”

“Markowitz Modeli’nin İMKB 30 Endeksi Üzerine Uygulanması”

“Halka Arzlar ve Türk Serm. Pazarında İlk Halka Arzlarda Fiyat Saptaması”

“Uluslararası Leasing: Teori ve Uygulama”

“Swap : Bir Uluslararası Finansman Tekniği”

İDARI GÖREVLER :                                                                                             

Yönetim Kurulu Üyesi            T.C. İstanbul Kavram Meslek Yüksekokulu

Program Başkanı                   T.C. İstanbul Kavram Meslek Yüksekokulu

Bankacılık ve Sigortacılık Programı

Tanıtım Koordinatörü  T.C. İstanbul Kavram Meslek Yüksekokulu

 

 

İhsan Küllük

Danışmanlık Konuları:

1- Lojistik Yönetimi

2- Depolama & Depo yönetimi

3- 3PL İlişkileri ve Yönetimi

4- Tedarik Zinciri

5- Lojistik Depo Binaları Yapımı

Eğitim Konuları :

  • Lojisik
  • Depolama
  • 3PL
  • Etkin Stoklama Sistemleri

Eğitimi :

  • Maltepe Üniversitesi Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi bölümü Doktora Öğrencisi (Tez aşamasında)
  • Koç Üniversitesi Business School, EMBA (2001-01) (Lisansüstü)
  • Gazi Üniversitesi Teknik eğitim Fakültesi, Elektrik Bölümü (1989)
  • Gaziantep Teknik Lisesi (1984)

Deneyimi :

  • Polipro Plastik, Fabrika Müdürü (2011- ….)
  • Kuehne-Nagel Lojistik, Kontrat Lojistik Müdürü (2010-2011)
  • Ceva Lojistik, Depo Operasyon Müdürü (2006-2010)
  • Karland A.Ş. Ağır Vasıta Yedek Parça Satış Müdürü (2005-2006)
  • Omsan Lojistik, Türkiye Depolar Müdürü (2004-2005)
  • Limited Addition Kanada Toronto, Operasyon Müdürü (2001-2004)
  • Otoyol Iveca, Satış Müdürü ve Lojistik Müdürü (1994-2001)
  • Oto An Tofaş, Yedek Parça Satış Şefi (1992-1994)
  • Mudo için Lojistik Yönetiminde outsource edilmesi projesini hazırlayıp, ihale sürecinde danışmanlık hizmeti verdi.


Aret Garo Canikyan

Uzmanlık Konuları

ISO TS 16949 Otomotiv Baş Denetçisi

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Baş Denetçisi

İş Deneyimi

Agc Danışmanlık Mühendislik  Sahibi – (01/04/2004 tarihinden bu yana)

Kalite Yönetim Sistemleri Danışmanlığı, Otomotiv Yönetim Sistemleri Danışmanlığı, Üretim Yazılımlarının Tasarlanması ve Hazırlanması, Yönetim Danışmanlığı, CE Markalama Danışmanlığı

Moody International Kalite Servisleri Ltd.Şti.  Genel Müdür (12/1999 – 03/2004)

Kalite (ISO 9001, ISO TS 949),ÇevreYönetim Sistemleri, (ISO 14001, EMAS), Gıda Güvenliği (HACCP), Çalışan Sağlığı ve Güvenliği (OHSASM 18001), Standartları Belgelendirme ve Gözetim Faaliyetleri

Nursan Elektrik Donanım A.Ş.   Kalite Güvence Şefi (11/1999 – 12/1999)

Otomotiv için Elektrik Donanımlarının Tasarımı ve Üretimi, Trminalleme Bölümü Yönetimi. Bu bölümde SPC ve  izlenebilirliği sistemi kurulmuştur. QS 9000 Otomotiv Kalite Yönetimi Sisteminin Kurulumu, Tüm bölümler için Kalite El Kitabının ve Prosedürlerinin Yazılımı, Süreçlerin (Proseslerin belirlenmesi)

Gül Pres A.Ş.  Kalite Güvence Müdürü (08/1994 – 08/1996)

Katıldığı Kurslar/Aldığı Sertifikalar

IATF (International Automotive Task Force) – ISO TS 16949 Sınası

IRCA Approved Moody International – ISO 14001 Baş Denetçi Kursu

Moody International – Çevre Mevzuatı

IRCA Approved Moody International – OHSAS 18001 Baş Denetçi Kursu

Moody International – İş Güvenliği Mevzuatı

Moody International – Baş Denetçi Eğitmenliği

IRCA Approved Moody International – ISO 9001:2000 Baş Denetçi dönüşüm Kursu

IRCA Approved Moody International – ISO 9001:1994 Baş Denetçi Kursu

Yayınlar :

SAB CON Yan Sanayi Dergisi Aralık 2008 ISO TS 16949 nedir I Makalesi

SAB CON Yan Sanayi Dergisi Ocak 2009 ISO TS 16949 nedir II Makalesi

Eğitimi:

Yıldız Teknik Üniversitesi – Makine Mühendisliği 1993

Hakan Yel

Uzmanlık Konuları:

  • Uzmanlık Konuları:
    • Zincir mağazalarda senkronize müşteri servisi
    • Teorik ve pratik Satış Danışmanı eğitimi
    • Mağaza yöneticisi eğitimi
    • Mağazacılıkta satış geliştirme projeleri

    Eğitim: A.Ü. Arkeoloji ve Sanat Tarihi

    Deneyim:

    • ULUSOY Restoran Müdürü
    • PIZZA HUT Restoran Müdür Yardımcısı
    • PEPSICO INT. Satış Müfettişi
    • CENTURY – GRACO Satış Müdürü
    • BRITAX – RÖMER Satış Müdürü
    • TOYS R US Satınalma Uzmanı
    • PUFI Otomobil paspasları Satış Müdürü
    • JOKER – MAXITOYS Eğitim Danışmanı / Satış Direktörü
    • SMYK Operasyon Müdürü

    –          Mudo için “Mağazalarda satışın gelişmesini engelleyen etkenler” konulu bir proje hazırladı. Bu çalışmada 35 mağazayı inceledi ve yaklaşık 200 Satış Danışmanı ve yönetici ile yüz yüze görüşmeler yaptı.

    –          Mudo markası için mağazalardaki eğitimlerde referans kitap olarak kullanılmak üzere yaklaşık 300 sayfalık, içeriğinde oryantasyon bilgileri de olan “Temel Satış Eğitimi” kitabını yazdı.

    –          Joker – Maxitoys markası için mağazalardaki eğitimlerde referans kitap olarak kullanılmak üzere 264 sayfalık “Temel Satış Eğitimi” kitabını yazdı.

    –          Joker Maxitoys eğitim birimini kurdu ve eğitim sistemini geliştirdi.

    –          Habitat markası için “Mağazalarda satışın gelişmesini engelleyen etkenler” konulu bir proje hazırladı.

    –          3M Health Care markası için satışı geliştimeye yönelik seminerler verdi.

    –          GNC markası mağaza yöneticilerine satış geliştirme konulu seminer verdi.

    –          BEBEDOR markası bölge satış elemanlarına satış geliştirme konulu seminerler verdi.

    –          TOYS R US mağazalarına satış ve ürün eğitimi verdi.

    –          Her Şeyi Satarım Ruhum Hariç isimli iki kitap ve Törkiş Bizınıs Sıtayl isimli kitabı yazarak satış deneyimlerini okurla paylaştı.

    –          Sultana Dokunmak, Lokanta, Rüzgar Ekenler, Sekiz Numaralı Vurucu, Gam gerilim romanlarını yazdı. Altın Kitaplar Yayınevi çıkışlı kitaplardan bazıları Mısır – Romanya – Bulgaristan ülkelerinde yayınlandı.

    _      Aikido Savaş Sanatında siyah kuşak sahibi olup,  yardımcı eğitmenlik yapmaktadır.

    _      Türkiye Sanatçılar ve Yazarlar Milli Futbol Takımında sol bek olarak oynamaktadır.

    .

Dr. Uğur Tandoğan

Uğur Tandoğan lisans ve yüksek lisansını İTÜ Makine fakültesinde yaptı ve doktorasını Northwestern University, Endüstri Mühendisliği ve Yönetim Bilimleri’nde 1985 yılında tamamladı.

1985 yılında Sabancı Holding Endüstri İlişkileri ve Eğitim Dairesi’nde profesyonel iş yaşamına başladı. Emlak Bankası, Denizbank ve Osmanlı Bankası’nda grup müdürlüğü, genel müdür yardımcılığı ve genel müdür danışmanı olarak çalıştı.

Boğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi öğretim görevlisi, ve H.C Eğitim ve Danışmanlık Kurucu ve genel müdürü olarak çalışmakta. 1991 yılından beri Dünya Gazaeesi’nde “Yöneticinin Not Defteri” köşesinde yazılar yazmaktadır. MIDA Institute devlet destekli eğitimler kapsamında uzmanlık alanıyla ilgili eğitimler vermektedir.

Uzmanlık konuları: Yönetici Becerileri, İletişim, Delegasyon, Motivasyon, Liderlik, Stratejik Planlama, İnsan Kaynakları Yönetimi, Performans Yönetimi, Sunum Teknikleri

Prof.Dr. Ruhi Kaykayoğlu

Eğitim:

Orta Öğrenim: Blue Mound High School, Illinois, U.S.A, (1974)

Lisans: Boğaziçi Üniversitesi, Makina Mühendisi, İstanbul (1978)

Yüksek Lisans: Boğaziçi Üniversitesi, Makina Mühendisi, İstanbul (1980)

Doktora: Lehigh University, Makina Mühendisliği, Ph. D. (1984)

Profesyonel Deneyimlerinden örnekler:

İstanbul Üniversitesi Makine Mühendisliği bölüm başkanı

Bahçeşehir Üniversitesi Mühendislik Fakülte Kurucu dekanı

Global Education Şirketi kurucusu ve Genel Müdürü-2007-devam ediyor

Teknoinvent Şirketi kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı

Şirket Akademileri Kuruluş Çalışmaları:

  • Siemens Akademi, Kuruluş Danışmanı ve İlk Yöneticisi
  • Axa Oyak Akademi, Kuruluş Danışmanı
  • The Green Park Akademi, Kuruluş Danışmanı
  • Kavram Akademi, Kuruluş Danışmanı

Ulusal/Uluslararası Projeler:

  • NATO Research Grant
  • Turkish Air Force Project
  • TÜBİTAK Projeleri
  • TUVASAŞ, Ray Otobüs Tasarım Projesi
  • United States Airforce Project, EOARD
  • Mercedes Benz TÜBİTAK TİDEB Teknoloji Projeleri
  • BEKO Elektronik Ekipman Soğutma Projesi

Geliştirdiği ve Sunduğu Profesyonel Şirket Eğitimleri (1-2 günlük):

  • Toplam Verimli Bakım, TPM
  • Hesaplamalı Akışkanlar Dinamiği
  • İşletmelerde Eğitim Yönetimi
  • İşletmelerde Teknoloji Yönetimi
  • Ar-Ge Yönetimi
  • Araştırma ve Geliştirme Yönetimi
  • Enerji Yönetimi
  • Girişimcilik
  • Aile Şirketleri Temelleri ve Gelecekleri
  • İnovasyon Yönetimi
  • Stratejik Planlama
  • Stratejik Düşünme
  • Kurumsal Bilgi Yönetimi

Bilimsel Yayınları:

  • Ulusal ve uluslararası düzeylerde; Kitaba katkı, makale, bildiri, proje raporu şeklinde 140’ı aşkın bilimsel eser.
  • Kitaplar
  • Kaykayoğlu, C. R., Anne-Baba Kariyer Okulu-Basıma Hazır, 2009

Ahmet Benderlioğlu

Danışmanlık ve Eğitim Verdiği Alanlar:

Liderlik Becerileri Geliştirme

Pazarlama Yönetimi/Stratejik Pazarlama Yönetimi

Strateji Geliştirme

Satış Yönetimi

Satış Becerileri Geliştirme:İtirazlarla Başetme/Satış Kapama Teknikleri

Kanal/Bayi Yönetimi

Medya İlişkileri Yönetimi

İnsan ve Müşteri İlişkileri Yönetimi(Süreç ve Deneyim Yönetimi)

Etkin Yöneticilik, Beceri Rehperliği ve Koçluk

Performans Gelişimi

İnovasyon,Pazarlamada İnovasyon:”Sonsuza Kadar Kapalı Gişe Oynayın”

Etkili Takımlar Kurmak ve Yönetmek

Enerji ve Zaman Yönetimi
Eğitimi:

Orta Öğrenim: Galatasaray Lisesi, İstanbul(1980)

Lisans: Boğaziçi Üniversitesi, İşletme, İstanbul (Mart 1986) Genel İşletme ve PazarlamaGenel İşletme ve Pazarlama Alanlarında:Stratejik Pazarlama Yönetimi; Pazarlamada İnovasyon, Bütünleşik Pazarlama İletişimi; Satış ve Satış Yönetimi; Bayii ve Kanal Yönetimi;Liderlik Becerileri Geliştirme; Etkin Ekip Yönetimi; Takım Yaratmak; Takımdaşlık, Kurumdaşlık; Reklâmcılık ve Tanıtım; Halkla İlişkiler Stratejileri; İletişim İlkeleri ve Stratejileri Geliştirme konularında uzman.

30 yıla yakın bir süredir: “Uluslararası Eğitim, Özel Eğitim Programları, Geniş Ölçekli Toplantı Organizasyonları, Uluslararası Tanıtım, Ürün/Marka Konumlandırma, Pazarlama Stratejileri Geliştirme, Ürün Ulusal/Uluslararası Lansmanı, Uluslararası Şarkı, Karikatür ve Güzellik Yarışmaları”…gibi farklı alanlarda da deneyim sahibi.

Promosyon Müdürlüğü, Pazarlama ve Reklâm Müdürlüğü, Tanıtım Direktörlüğü, Kurumsal İletişim Direktörlüğü, İletişim Danışmanlığı,Yönetim Danışmanlığı gibi farklı görevlerde ve kurumlarda çalışmasından dolayı Türk medyası hakkında geniş bilgi birikimi.

Ayrıca, T.C. Başbakanlık Aile Araştırma Kurumu için “Türkiye’de Televizyon ve Aile” gibi başarılı araştırma projeleri hazırlamış olup, başkaca proje konuları da; Fizibilite Analizleri ve Pazarlama Stratejilerini Geliştirme, Kültürel Alanların Pazar Araştırmaları, Kurumsal İletişim ve Uluslararası Eğitim Kurumları’nı kapsamaktadır.

Deneyimi: 

2003 den bu yana

Boğaziçi Üniversitesi Yaşamboyu Eğitim Merkezi(BÜYEM)

Sertifika Programlarında(Liderlik,Pazarlama, Satış Yönetimi,vs.)

Özel Projelerde: Danışman ve  Eğitmen

Çeşitli özel kurum ve eğitim/danışmanlık şirketleri; Türkiye Eğitim ve Performans Geliştirme Danışmanı

Ağustos 2001- Aralık 2002     : Pazarlama ve Halkla İlişkiler Danışmanı

MAN Türkiye A.Ş. Ankara, Münih

Ocak 2000 – Ocak 2001           : Pazarlama ve Reklâm Müdürü
Turkish Daily News Gazetesi, Doğan Medya Grubu, İstanbul

Şubat 1997 – Aralık 1999           : Bağımsız Projeler Yöneticisi olarak:
Med-Media Projesi altında “Göçmenlik, La Productora”, filminde Yönetmen Yardımcılığı
Uluslararası Eğitim Fuarları Organizasyonu: İstanbul, İzmir ve Adana
Özel Oturum ve Belge Sunumu, NAFSA, Kuzey Amerika Yabancı Öğrenci İşleri,
49.Uluslararası Kongre; Vancouver, Kanada 

Kasım 1993-Şubat 1997             : Yönetici Koordinatör
Panajans Ltd. İletişim, Araştırma ve Uluslararası Eğitim, İstanbul

Aralık 1992-Kasım 1993            : Promosyon ve Tanıtım Direktörü
İnterstar TV; Prime Media A.Ş. İstanbul

Ocak 1992-Aralık 1992              : Promosyon Müdürü
Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş. İstanbul

Şubat 1989 – Aralık 1991           : Incoming ve Operasyon Müdür Yardımcısı
Tek-Ser Turizm ve Seyahat A.Ş. İstanbul

Nisan 1986 – Nisan 1987          : Müşteri Temsilcisi
Walter Thompson / Manajans, İstanbul

Av. Evrim GÜNGÖR

Uzmanlık Konuları:
Temel Hukuk
Bankacılık Hukuku ve Mevzuatı
Banka Teminat Mektupları
Ticaret ve Borçlar Hukuku
Tüketici ve Kredi Kartları
Sözleşmeler Hukuku
Vergi Hukuku
İcra İflas Hukuku
Rekabet Hukuku
Ceza Hukuku
Toplu Sözleşme
Sosyal Güvenlik

Eğitim:

1985-1993 Aydın- Yenipazar İlk ve Orta Okulu
1993-1997 Aydın Lisesi ( Yabancı Dil Ağırlıklı Lise)
1997-2001 Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi
2001-2002 Ankara Barosu Staj Eğitimi

İş Deneyimi:

2001-2003 Avukat Suzan Sezen, Avukat Yeşim Ünal

2003-2005 Ege Hukuk Bürosu,

2005-2005 Anı Grup Turizm Ticaret Sanayi AŞ (Şirket Avukatlığı)

2005-2006 Baki Avukatlık Bürosu

2006- … Divan Hukuk Bürosu

SEMİNER-SERTİFİKA ÇALIŞMALARI

02.05.2005 : T.C. Adalet Bakanlığı Noterlik Belgesi
14.12.2005 : İstanbul Barosu CMK Meslek İçi Eğitim Semineri Sertifikası
14.05.2005 : İstanbul Barosu Avukat Hakları Merkezi Eğitim Belgesi.

Av. Ahmet ŞAHİN

UZMANLIK KONULARI:

Temel Hukuk
Kıymetli Evrak Hukuku
Vergi Hukuku
Teminat Hukuku
Toplu Sözleşme
Sosyal Güvenlik

EĞİTİMİ:

Yüksek Lisans : Galatasaray Üni. Hukuk Fakültesi Özel Hukuk Bölümü
Fakülte : İst.Üni. Hukuk Fakültesi
Mezuniyet Tarihi : 2001

İŞ DENEYİMİ:

2003 yılından bu yana “Hukuk Araştırmaları” Şirketinde çeşitli şirketlerin hukuki danışmanlığını yapmakta ve özellikle bankalara eğitimler vermektedir. Özellikle şirketler hukuku, kıymetli evrak hukuku, teminat hukuku, vergi hukuku, idare hukuku, işçi/işveren ilişkisinden kaynaklanan uyuşmazlıklar, toplu sözleşme ve İnsan Hakları ile ilgili Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi (AİHM) ve Birleşmiş Milletler Nezdinde Uyuşmazlıkların Çözümü.

Vildan Karadeniz

Ortaokul eğitimini Avusturya Lisesi’nde bitirdikten sonra Lise eğitimini Robert Koleji’nde tamamladı. 1979 yılında  Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümünü bitirdi. Aynı yıl, Anadolu Sigorta’da profesyonel iş yaşamına başladı. 1985 yılına kadar bu kurumda Reasürans departmanında çalışarak müdürlüğe kadar yükseldi.

1986 yılında Eczacıbaşı / Procter & Gamble Sanipak Sağlık Ürünleri firmasına transfer oldu. Dünyada pazarlama alanında devrim yaratarak ürün yönetimi anlayışı getiren ve diğer şirketlere öncü olarak, takip edilen P&G firmasının, Türkiye’de şu anda da lider olan birçok markasına Ürün Müdürlüğü ve Pazarlama Müdürlüğü görevlerini üstlenmiştir.

1986 – 1996 yılların arasında sektörlerinde lider olan Prima, Orkid markalarının Pazarlama Müdürü ve daha sonra Ultra Prima, Orkid, İpana, Ariel, Alo, Pantene, Blendax, Rejoice ve Ace markalarının Reklam Geliştirme Müdürlüğü görevlerini üstlenmiştir. Geçen 10 sene zarfında Türkiye’de pazarlama alanında ilk olan Ultra Prima Yeni Anneler Numune Paketi programının ve Orkid Lise Öğrencilerine eğitim programının kurucusu olmuştur. Daha sonra 1997 – 1999 yılları arasında yine aynı kuruluşta Max Factor&Ellen Betrix markalarının pazarlama müdürü görevini yürütmüştür.

Vildan Karadeniz P&G’den sonra Varan Turizm’de genel müdüre bağlı olarak Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak pazarlama ve halkla ilişkiler projelerinin yanı sıra 110.000 üyesi olan “Varan Miles” müşteri bağlılık programının yöneticiliğini yapmıştır.

Vildan Karadeniz 5 yıl boyunca FED Training’de danışmanlık ve eğitim hizmetleri vermiştir ve kariyerine halen MIDA Institute’ da devam etmektedir.

Uzmanlık konuları: Yönetim Becerileri, Liderlik, Takım Oluşturma ve Geliştirme, Proje Yönetimi, Startejik Planlama, Müzakere Teknikleri, Etkileme – İkna Teknikleri, Çatışma Yönetimi, Zor İnsanlarla Başa Çıkma, İletişim, Pazarlama, Ürün ve Marka Yönetimi, Sunum Teknikleri, Müşteri Merkezli Hizmet, Zaman Yönetimi, Sunum Teknikleri, Rapor Yazma

Mehmet Uğur Civelek

UZMANLIK KONULARI :
  • Para-Banka
  • T. Sermaye Piyasası
  • Vadeli İşlemler ve Türev Piyasalar
  • Makro Ekonomi ve Türkiye Ekonomisinin Yapısal Sorunları
  • Finans Kurumları ve Türk Finans Piyasasının Yapısı
  • TC.Merkez Bankası Bilanço Analizi
  • Türkiye Ekonomisi ve Makro Ekonomik Gelişmeler
  • Finansal Matematik
  • Döviz, Faiz ve Kur Riski Yönetimi
  • Hazine Yönetimi
  • Para , Döviz ve Sermaye Piyasaları
  • Value at Risk
  • Kara Para
  • Teknik Analiz ve Piyasa Psikolojisinin Algılanması
  • Risk ve Portföy Yönetimi
  • Futures & Options
  • Ulusal ve Uluslararası Piyasalar
  • Tahvil ve Bono Piyasaları
EĞİTİMİ:

– St. Joseph Lisesi (1977)
– İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi (1981)

İŞ DENEYİMİ

– 1982-1984 yılları arasında çeşitli kuruluşlarda dış ticaret uzmanlığı
– 1984 yılında çalışmaya başladığı Interbank’ta 2 yıl süre ile fon yöneticiliği ve bu dönemde uzmanlaştığı konular olan Futures & Options, Risk ve Portföy Yönetimi alanlarında 1989 yılına kadar danışmanlık.
– 1989-1994 yılları arasında Deniz Kambiyo ve Çarşı Menkul Değerler firmalarında üst düzey yönetici
– 1994-1996 yılları arasında Boğaziçi Data Pazarlama firmasında Araştırma ve Ürün Geliştirme Müdürü
– 1996 yılından bu yana, bankalar, finansal kuruluşlar ve sanayi eğitim ve danışmanlık
– 1998- 2002 yılları arasında ECU Eğitim ve Danışmanlık şirketinin kurucusu
– Özel bir televizyon kanalında ekonomi programı sunuculuğu
– Radikal gazetesinde ve Globus dergisinde ekonomi konusunda köşe yazarlığı
– 2002 yılı itibariyle kurucu ortağı olduğu MIDA Yönetim Danışmanlık Hizmetleri bünyesinde eğitim ve danışmanlık

Kamil Genç

UZMANLIK KONULARI:
  • Satış-Pazarlama
  • Yönetim Becerileri
  • İletişim Teknikleri
  • Müzakere Becerileri
  • Liderlik ve Ekip Çalışması
  • Zaman Yönetimi
  • Kişisel Gelişim
  • Kalite ve Verimlilik
  • Performans Geliştirme
  • Müşteri İlişkileri
EĞİTİMİ:

– Orta Doğu Teknik Üniversitesi İdari Bilimler Fakültesi İşletmecilik Bölümü (1980)

İŞ DENEYİMİ

– Oyak-Renault Otomobil Fabrikaları A.Ş.’de Üretim Planlama Uzmanı
– Halk Sigorta’da Müşteri Temsilcisi
– Emek Sigorta’da Acenteler Yönetmeni
– Hilton International’da Türkiye Satış Müdürü
– Migros‘da Bölge Satış Müdürü pozisyonlarında görev yaptı
– PDR International Eğitim ve Danışmanlık Şirketi’nde yönetim danışmanlığı (1997
2000)
– Kurucusu olduğu UBD Eğitim ve Danışmanlık Şirketi’nde eğitmen/danışman (2000-…)
– Bankacılık sektörüne yönelik olarak seminerler verdiği MIDA Institute’un stratejik partneri

İrem Rona İnan

TED Ankara Koleji’ni bitirdi, Ankara Üniversitesi Psikoloji bölümünden 1984 yılında mezun oldu ve İstanbul Tıp Fakültesi Hastanesi – Çapa’da bir yıl staj yaptı.

1985 yılından itibaren aralıksız süren profesyonel çalışma hayatına başladı. Intertoy Eğitim Araçları A.Ş. ve Yüzyıl Psikolojik Danışmanlık Merkezi’nde psikolog danışman olarak çalıştı.

14 yıl Tüyap Tüm Fuarcılık YapımA.Ş.’de ve Artlink Reklam Ajansı’nda Reklam ve Tanıtım Grup Başkanlığı yaptı. 30 farklı sektörün yurt içi ve yurt dışı hedef gruplarına uygun tanıtım ve pazarlama stratejilerini belirledi ve projeleri gerçekleştirdi. 

Zego İletişim Stratejileri Merkezi’nin Proje Koordinatörü olarak çalıştı, farklı sektörden kuruluşların kurumsal iletişim ve medya iletişim stratejilerini belirledi ve projeleri gerçekleştirdi.

Dedeman Holding’e bağlı Bir Kültür Sanat Merkezi’nin Genel Müdürü oldu.

2003 yılında “Türkiye’de İlk Türk Kutu Oyunu’nun yaratıcısı olarak Pictomania Oyun Üretim Merkezi’ni kurdu. Yetişkinlere yönelik ilk Türk kutu oyunu tasarımını yaptı,  üretti ve satışa sundu.

2005 yılından beri MIDA Institute da yönetici ortak olarak çalışmakta, eğitim ve danışmanlık hizmeti vermektedir. 

KURUMSAL EĞİTİM KONULARI:İletişim, Etkileme ve İkna, Müzakere Becerileri, Zor Kişiler ve Zor Durumlarla Başa Çıkmak, Çatışma Yönetimi, Bütüncül (Holistik) Yaklaşım, Fark Yaratan Müşteri Hizmeti, Satış Becerileri,  Satışta Etkileme ve İkna, Değişim ile Gelişim, İnovasyon ve Yaratıcılık, Problem Çözme ve Karar verme, İçsel Motivasyon ve Motivasyon Yönetimi, Konsantrasyon Teknikleri, Proaktif Davranış ve Hedefler, Kişisel Liderlik, Değişim ile Gelişim, Ekip Olma ve Ekip Yönetmek, Mavi Yaka Çalışan Yönetimi, Öncelik Yönetimi ve Planlı Çalışma, Stresle Başa Çıkma ve Duygu Yönetimi

Gökhan Aksay

UZMANLIK KONULARI :
  • Finansal Yönetim
  • Temel Muhasebe ve Banka Muhasebesi
  • Finansal Analiz (Temel ve İleri)
  • Kredi Süreci (Temel ve İleri)
  • Sorunlu Krediler
  • Aktif-Pasif Yönetimi
  • Finansal Kurumlarda Bütçeleme ve Mali Kontrol Teknikleri
  • Bankacılığa Giriş ve Bankacılık Sektöründe Son Gelişmeler
  • Kaynak Maliyeti Hesaplama Yöntemleri ve Fiyatlama
  • Banka Şubelerinde Bilançonun Analizi, Maliyetleme ve Performansın Takibi
  • Finansal Matematik
  • Bankalar Kanunu
  • Finansal Kurumlarda Bütçeleme ve Mali Kontrol Teknikleri
  • Gişe Hizmetleri
  • Risk Yönetimi
  • Alternatif Finansman Teknikleri
  • T. Sermaye Piyasaları
  • Para – Döviz Piyasaları ve Hazine Ürünleri
  • Dış Ticaretin Finansmanı
İŞ DENEYİMİ:
2008- Mida Management Consultants Ltd. Eğitmen
1999 – 2008 Pangaea Partners, Istanbul Office Eğitmen
1998 – 1999 Optima Ltd. Danışman, Eğitmen
1997 – 1998 Delta Menkul Değerler Genel Müdür
1997 – 1997 Başak Faktoring Genel Müdür
1996 – 1997 Poyraz-Karlıbel A.Ş. Proje Yönetim Müdürü
1994 – 1995 Türkiye İş Bankası, Kabataş Şubesi Müdür
1993 – 1994 Türkiye İş Bankası Döviz Pozisyon Müdürü
1989 – 1993 Türkiye İş Bankası, Fon Yönetimi Müdür Yardımcısı
1988 – 1989 Türkiye İş Bankası, Hollanda Şubesi
1980 – 1988 Türkiye İş Bankası, Teftiş Kurulu Müfettiş
ALINAN EĞİTİMLER
1996 Factoring, İstanbul
1993 Capital Markets Investing, Bearstead
1993 Serving World Banks, New York
1991 Bank Simulation Course, Manchester
1991 Senior Management Programme, Manchester
1990 Risk Management, London
1989 FX Trading Seminar, London
1989 Döviz Kuru Risklerinin Finansman Yönetimi, Ankara
1987 Core Bank Management, CIBS, İstanbul
1973 – 1979 ODTÜ,  Ekonomi

Av. Feridun Öztop

UZMANLIK KONULARI :
  • Ticaret ve Borçlar Hukuku
  • Sözleşmeler Hukuku
  • Bankacılık Hukuku ve Mevzuatı
  • Banka Teminat Mektupları
  • İcra İflas Hukuku
  • Rekabet Hukuku
EĞİTİMİ:

– İ.Ü. Hukuk Fakültesi, 1991
– Bolu Lisesi, 1986

İŞ DENEYİMİ
    • Ticaret ve Borçlar Hukuku ağırlıklı olmak üzere Sözleşmeler Hukuku,Bankacılık Hukuku ve Mevzuatı,Banka Teminat Mektupları,Yasal ve İdari Takip Prosedürleri,İcra İflas Hukukuna ilişkin dava ve takipler,Rekabet Hukuku, gayrimenkul davalarına ilişkin takipler,taşınır ve taşınmaz Rehin Hukuku,Ceza Hukuku uygulamaları,Marka Hukuku, fikri sınai haklar,her türlü hukuk ve icra davaları ile ilgili olarak danışmanlık hizmetleri,
    • Müşavir Avukat,Risk Yönetimi ve Kontrol Departmanı sorumlusu sıfatıyla kredi kartları ve tüketici kredisi işlemleri tahsilatı ve bütün yasal prosedür ile ilgili olarak çalışma
    • Kamu ve Özel Banka Çalışanlarına yönelik olarak verilen Hukuk Eğitimlerinde Eğitmenlik
    • Bankacılar için Temel Hukuk,Bankalar Kanunu,Hukuki açıdan Çek/Senet İşlemleri,Kıymetli Evrak Hukuku,Teminat Mektupları ve Konrgarantiler,Kefalet Hukuku v.s

 

ÇALIŞMA DÖNEMLERİ :
  • 1999                            Hukuk Bürosu, İstanbul
  • 06/1996 – 12/1999     Bank Ekspres Hukuk Müşavirliği
  • 01/1996 – 06/1996     Londra’da Dil Eğitimi
  • 08/1994 – 12/1995     Milli Savunma Bakanlığı Hukuk Müşavirliği
  • 1993/1994                  Avukat (Altay hukuk Bürosu) İstanbul
  • 1992/1993                  İstanbul Barosu Staj Dönemi
SERTİFİKALAR :
  • Temel Kalite Eğitimi, Bankekspres
  • Tüketici Satışı ve Pazarlama, Bankekspres
  • İngilizce Eğitim  Sertifikası, Türk Amerikan Derneği

Prof. Dr.Erhan Aslanoğlu

UZMANLIK KONULARI :
  • Makro Ekonomik Verilerin Analizi ve Yorumu
  • Genel Bankacılık
  • Türkiye Ekonomisi
  • Para ve Bankacılık Bilgileri
EĞİTİMİ:

– Ankara Deneme Lisesi (1982)
– Orta Doğu Teknik Üniversitesi, İktisat Bölümü (1987)
– Orta Doğu Teknik Üniversitesi, İktisat Bölümü masterı (1990)
– Avrupa Topluluğu’ndan Jean Monnet Bursu (1991)
– İngiltere’de Reading Üniversitesi, Ekonomi Bölümü’nde (M.A)
– Marmara Üniversitesi İngilizce İktisat Bölümü’nde doktora (1997)

İŞ DENEYİMİ

– Hacettepe Üniversitesi İktisat Bölümü’nde Araştırma Görevlisi (1988 – 1991 ve 1993)
– Marmara Üniversitesi İngilizce İktisat Bölümü öğretim üyesi, doçent (1994)
– Türkiye Bankalar Birliği, İMKB, Türk Sigorta Enstitüsü, MIDA Institute, Bilgi, Yeditepe ve İstanbul Ticaret Üniversitesi ile çeşitli bankaların MT programları ve banka içi eğitimler kapsamında eğitmenlik (1996 -…..)

BASILI ESERLERİ:

– Türkiye ekonomisinin yapısal sorunları ve mevcut durum, İktisat, İşletme ve Finans,
– The Structure and the Impact of Foreign Direct Investments in Turkey, M. Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , XVII, 1, 31-50, 2002
– Ulusal Yenilenme Sistemleri Çerçevesinde Türkiye’de Teknoloji Politikaları, Mülkiye, XXV, 230, 119-153, Eylül – Ekim, 2001
– Spillover Journal of International Development , 12, 8, 1111 – 1131, November 2000
– Performances of Foreign Firms in Turkish Manufacturing Industry, M. Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , XVI, 1, 1-19, 2000
– Karşılaştırmalı Üstünlük Modeli ve Ricardo, İktisat Dergisi , 381, 48-59, Ağustos 1998
– Bankacılık Krizlerinin Nedenleri ve Ön Göstergeleri, Business Notebook , 1-6, 25-28, 1998
– Dış Yardımlar ve Ekonomik Buyüme, Business Notebook 1-5, 23-26,1998
– Yabancı Sermaye Yatırımları”, Business Notebook , 1, 4, 27-30, 1998
– Finansal Liberalleşme ve IMF Politikaları”, Business Notebook , 1,3, 29-32, 1998
– Latin Amerika Bankacılık Krizinden Çıkarılabilecek Bazı Dersler, Business Notebook , 1, 2, 28-30, 1997
– Finansal Krizlerin Nedenleri ve Ön Göstergeleri, Business Notebook , 1,1, 18-22,1997
– Türkiye Ekonomisi için Stratejiler” İktisat Dergisi , 355,31-35,1995.
– 5 Nisan Kararları ve Dünyadan Örnekler, İktisat Dergisi , 349, 13-20, 1994
– SPK Lisanslama Sınavlarına Hazırlık Testleri (3. Baskı, 2004)

SUNDUĞU TEBLİĞLER

– An analysis of CNBC-e Consumer Confidence Index: Implications for domestic demand in Turkish economy, 7 th METU Conference on Economics, 6-9 Sept., Ankara , 2003
– An assessment of IMF policies:The case of Turkey , Eastern Economic Association Annual Conference, New York , 2003
– Ulusal Yenilenme Sistemleri Çerçevesinde Türkiye’de Teknoloji Politikaları
– V. Uluslararası ODTÜ İktisat Kongresi 10-13 Eylül, Ankara , 2001
– Yabancı Yatırımların Türk İmalat Sanayi Üzerindeki Dolaylı Etkileri, I. Uluslararası ODTÜ İktisat Kongresi 18-20 Eylül, Ankara , 1997

GÖREV ALDIĞI PROJELER

– CNBC-e Televizyon kanalı için hazırlanan “CNBC-e Tüketici Güven Endeksi“, Prof. Dr. Hurşit Güneş ile beraber İstanbul, 2002
– İTO için hazırlanan “Dış Ticarette Liberalleşme ve İthalat Eğilimleri. Prof. Dr. Taner Berksoy ile beraber, İstanbul, 1994

Ali Köseoğlu

UZMANLIK KONULARI

Pazarlama

Marka ve Ürün Yönetimi

Fark Yaratan Müşteri Hizmeti

Mağazacılıkta Satış Teknikleri

Mağazacilikta Satış Liderliği

Satışta Etkileme ve İkna

Zor Müşterilerle Başa Çıkma

Zincir Perakendeciler için Lokasyon Tespitinde Yaratıcı Yaklaşımlar

İtalyan Lisesi, İTÜ Metalürji Mühendisliği ve Koç Üniversitesi MBA mezunu olan Ali Köseoğlu,  daha önce CORIO Türkiye’nin Ticari Direktörlüğü; Demirören GYO nun Yatırım ve Pazarlama Direktörü, Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş. Kurumsal Gelişim Departman Yöneticiliği; Koç–ECE Proje Yönetimi ve Tic. A.Ş. Kiralama Müdürlüğü yaptı. AK’S Uluslararası Danışmanlık A.Ş.’nin Uluslararası Pazarlama ve Marka Konumlama Danışmanı, Kristal Palas Ltd. Şti.’nin kurucu ortağıdır.  Fransız ve Japon markaları için marka konumlandırma danışmanlığı ve Koi Tokyo Kozmetik San. Tic. Ltd. Şti. nin danışmanlığını yapmaktadır.

MIDA Institute’da uzmanlık konuları ile ilgili eğitim ve danışmanlık hizmeti vermektedir.

Metrocity, Migros Antalya AVM, Çarşı Mağazaları, M1 Tepe Adana, Acıbadem, Bahçeşehir, Virgin Megastore ve benzeri pek çok projede direktör, kiralama yönetimi, tesis yönetimi gibi görevlerde çalışmış, üç büyük şehire ek olarak çok sayıda Anadolu kentinde araştırma ve diğer çalışmalar yürütmüş, yabancı işletici ve yatırımcılarla görüşmeleri yürütmüştür.

Kudret Süzer

kudret
DANIŞMANLIK KONULARI:
  1. Yönetim Geliştirme
  2. Proje & İş Geliştirme
  3. Yabancı Sermaye Yatırımları
  4. Avrupa Birliği
EĞİTİM KONULARI:
  • İletişim
  • Liderlik
  • Müşteri İlişkileri
  • Müzakere
  • Avrupa Birliği
EĞİTİMİ
  • College of Europe, (Bruges, Belçika) European Economic Studies (1986-87) (Lisansüstü)
  • Orta Doğu Teknik Üniversitesi İİBF Uluslararası İlişkiler Bölümü (1985)
  • Tarsus Amerikan Lisesi (1981)
DENEYİMİ
  • MIDA Institute Yönetim Danışmanlık Ltd. Şti,  Yönetim Danışmanı (1995-…) MIDA Institute ve görev yaptığı diğer danışmanlık firmalarında çeşitli kurumsal değişim ve yeniden yapılandırma projelerinde görev aldı, yönetici seçme ve yerleştirme, yabancı sermaye yatırım danışmanlığı yaptı, kişisel ve kurumsal gelişim eğitimleri verdi. Halen Transaksiyonel Analiz öğrenimini sürdürüyor ve kurumlara İletişim, Liderlik, Müşteri İlişkileri, Satış, Müzakere konulu seminerler veriyor.
  • DEİK Dış Ekonomik İlişkiler Kurulu, Sınai İşbirliği Danışmanı (1992-1994) Küçük ve orta ölçekli işletmeler için yabancı firmalarla ortak yatırım ve teknik işbirliği projeleri geliştirdi, Avrupa, BDT ve Ortadoğu ülkelerine çok sayıda bireysel ve heyet halinde iş ve proje geliştirme gezilerine katıldı.
  • Başbakanlık DPT AB Genel Müdürlüğü, Uzman (1987-91) Sanayi politikaları, rekabet ve ekonomik politikalar konularında araştırmaların yanısıra, çeşitli bakanlıklararası komisyonların koordinatölüğünü ve raportörlüğünü yaptı, AB bülteni çıkardı, seminer verdi, Avrupa Birliği Komisyonu’yla ortak çalışmalar yürüttü;  AB Komisyonu’nda altı ay süreyle konferans yönetimi ve çevirmenlik eğitimi gördü.
  • Interbank (Uluslararası Endüstri ve Ticaret Bankası) (1985-86) Müfettiş Yardımcısı olarak banka şube ve merkez birimlerinin denetimlerinde görev aldı, verimlilik ölçüm çalışmaları yaptı.
ÜYELİKLER/Ortaklıklar
Dernekler
  • YDD Yönetim Danışmanları Derneği
  • TAD Transaksiyonel Analiz Dernegi
  • ITAA International Transactional Analysis Association
  • College of Europe Alumni Association
  • Tarsus Amerikan Lisesi Mezunları Derneği
  • BOYD
  • BKTD
Şirketler
  • CCM Group Danışmanlık Ltd Şti.
  • Enterkon AŞ
  • Entra Ltd Şti.

Hakan Şakar

UZMANLIK KONULARI:

–     Finansal Yönetim

–     UFRS Uluslararası Finansal Raporlama Sistemleri

–     Temel Muhasebe ve Banka Muhasebesi (I –II- III)

–     Finansal Analiz ve Kredi Süreci (ileri düzey)

–     Finansal Matematik

–     Kredi Süreci (I –II)

–     Risk Yönetimi (I –II- III) (simülasyonlu – simülasyonsuz)

–     Bankalarda Aktif-Pasif Yönetimi

–     Bilgisayar Destekli Banka Bilançosu ve Risk Yönetim Simülasyonu

–     Bankacılıkta Kaynak Maliyeti Hesaplama Yöntemleri ve Fiyatlama

–     Finansal Kurumlarda Bütçeleme ve Mali Kontrol Teknikleri

EĞİTİMİ:

– ODTÜ Ekonomi-İstatistik Bölümü (1979)

İŞ DENEYİMİ:

– T. İş Bankası Eğitim Müdürlüğü’nde Eğitimci Yardımcısı

– T. İş Bankası Teftiş Kurulu Başkanlığı’nda Müfettiş Yardımcısı (1981-84 yılları arasında)

– İnterbank’ta Müfettiş ve değişik şubelerde Operasyon Müdürü ve Adana ve Merkez Şube Müdürlüğü (1984)

– Garanti Bankası’nda 2 yıl İnsan Kaynakları Müdürü (1988)

– Genel Sigorta’da muhasebe, mali kontrol, bütçeleme ve tüm destek hizmetlerinden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı

– Tekfen Yatırım Bankası’nda operasyon, muhasebe, mali kontrol, bilgiişlem ve destek hizmetlerinden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (1993; Finansal Kiralama işlemlerine ilişkin Türkiye muhasebe uygulamaları ile UMS’na (Uluslararası Muhasebe Standartları) uygun muhasebe uygulamaları arasındaki raporlama farklılıklarını gideren yazılım programları üzerinde çalıştı.)

– Bir yazılım şirketinde Finansal Kiralama Yazılım Teknik Danışmanlığı  (Türkiye ve UMS kayıtları arasındaki farklılığın günlük olarak giderilmesini sağlamak amacıyla hazırlanan söz konusu yazılım programı şu anda 8 finansal kiralama şirketinde kullanılmaktadır.)

– Sitebank’ta kurucu Genel Müdür Yardımcılığı, Genel Müdür Vekili ve Genel Müdür (1997-1999)

– ECU Eğitim şirketinde tam zamanlı eğitmenlik ve danışmanlık (1999 – 2001)

– MIDA Yönetim Danışmanlık Hizmetleri Ltd. Şti.’nde kurucu ortak ve eğitimci (2001 – ..)

– Türkiye’de ilk kez gerçekleştirilen Bilgisayar Destekli Banka Bilançosu ve Risk Yönetim Simülasyonu ve Bankalarda Bütçeleme Teknikleri Simülasyonu uygulamalarının proje yöneticiliği

    © Copyright MIDA Institute - Theme by Pexeto