TEMEL PAZARLAMA
Süre: 2 gün
Amaç:
- Katılımcılarda Pazarlama fikri ve önemini oluşturmak
- Pazarlama Kavramına olan bakış açılarını farklılaştırmak
- Pazarlama ‘nın gücü hakkında farkındalık yaratmak
- Günümüz dünyasında ‘’ Tüketici’’ yi anlamanın önemi ve yollarını paylaşmak
- ‘’Marka’’ nın gücü ve ne olduğu hakkında gerçek örneklerle fikir oluşturmak
- Etkin Tüketici Promosyonları ve mekanizmaların faydalarını mukayeseliolarak analiz etmek .
- Pazarlama / Marka Yöneticlerinin rolünü paylaşmak .
Eğitim İçeriği:
Tanım ( Katılımcı fikirleriyle tanıma ulaşılacaktır )
Fonksiyon
Global Dünyada Pazarlamanın Rolü
İletişim Kirliliği / Aradan Sıyrılmak / Farklı Olmak
Tüketiciyi Anlamak
- Hisleri
- Düşünce Sistematiği
- Satınalma Davranışı
- Sadakat
Pazar Payından – Zihin Payına
Tüketici Gözüyle ‘’ 4P ‘’
Yeni Değer Yaratmak
Marka Nedir ? Ne Değildir ?
Pazar Bölümlenmesi / Segmentasyon
Promosyonlar / Tüketici ve Trade
Marka Yöneticisinin Rolü ve Temel Fonksiyonları .
Program temel düzeyde hazırlanmış olup , talep ve katılımcı grubun ihtiyacı doğrultusunda eğitim yeniden yapılandırılır. Pazar Araştırmaları, Kantitatif Araştırmalar, Kalitatif Araştırmalar, Focus Gruplar, Pazarlama Planı hazırlanması gibi modüller eklenebilir)