TEMEL PAZARLAMA @ MIDA Institute

TEMEL PAZARLAMA



Süre: 2 gün 

Amaç:  

  • Katılımcılarda Pazarlama fikri ve önemini oluşturmak
  • Pazarlama Kavramına olan bakış açılarını farklılaştırmak
  • Pazarlama ‘nın gücü hakkında farkındalık yaratmak
  • Günümüz dünyasında ‘’ Tüketici’’ yi anlamanın önemi ve yollarını paylaşmak
  • ‘’Marka’’ nın gücü ve ne olduğu hakkında gerçek örneklerle fikir oluşturmak
  • Etkin Tüketici Promosyonları ve mekanizmaların faydalarını mukayeseliolarak analiz etmek .
  • Pazarlama / Marka Yöneticlerinin rolünü paylaşmak .

Eğitim İçeriği:

Tanım ( Katılımcı fikirleriyle tanıma ulaşılacaktır )

Fonksiyon

Global Dünyada Pazarlamanın Rolü

İletişim Kirliliği / Aradan Sıyrılmak / Farklı Olmak

Tüketiciyi Anlamak

 

  • Hisleri
  • Düşünce Sistematiği
  • Satınalma Davranışı
  • Sadakat

 

Pazar Payından – Zihin Payına

 

Tüketici Gözüyle ‘’ 4P ‘’

 

Yeni Değer Yaratmak

 

Marka Nedir ? Ne Değildir ?

Pazar Bölümlenmesi / Segmentasyon

 

Promosyonlar / Tüketici ve Trade

 

Marka Yöneticisinin Rolü ve Temel Fonksiyonları .

 Program temel düzeyde hazırlanmış olup , talep ve katılımcı grubun ihtiyacı doğrultusunda  eğitim yeniden yapılandırılır. Pazar Araştırmaları, Kantitatif Araştırmalar, Kalitatif Araştırmalar, Focus Gruplar, Pazarlama Planı hazırlanması gibi modüller eklenebilir)

 

© Copyright MIDA Institute - Powered by Bizminers