TELEFONDA MÜŞTERİ HİZMETİ VE ETKİLİ KONUŞMA TEKNİKLERİ @ MIDA Institute

TELEFONDA MÜŞTERİ HİZMETİ VE ETKİLİ KONUŞMA TEKNİKLERİ



Kimler Katılmalı        Telefonda satış yapanlar; gelen telefonları karşılayanlar 

Süre      2 gün

Eğitimin Hedefi          Bu program, çağrı merkezleri çalışanları için olduğu kadar, satış veya satış destek faaliyetlerinde telefonu kullanan tüm kurumların çalışanlarının telefon becerilerini geliştirerek daha iyi sonuçlar elde etmelerine yardımcı olur.

Eğitimin İçeriği         

  • Telefonda İletişim
    • Hazırlık safhası
    • Sesin Ayarlanması
    • Dinlemenin önemi 
  • Telefonda Arayan ve Aranan Kişilere Verilen Önemin Derecesi
    • İlk İzlenim
    • Anlaşılır Olmak
  • Telefonda Müşteri Hizmetinin 3 Düzeyi
  • Telefondaki Kişiye Soru Sormanın Nitelikleri (Proaktif Olmak)
    • Açık Uçlu Sorular
    • Kapalı Uçlu Sorular
    • Deneme Nitelikli Sorular
  • Telefonda Kullanılması İstenmeyen İfade Şekilleri
  • 5 yasak İfade
  • Duygusal Sızıntı 
  • Müşteriye Profesyonelce Davranmak
    • Empati
    • Sıcak Karşılama
    • Stresi Yansıtmamak 
  • Telefonda Ses Tonu Yükselen Müşteriler İçin Davranış Şekli
    • Kişiselleştirmeme
    • Sorumluluk Alma
    • Müşteriyi Şirketten Memnun Gönderme 
  • Müşteri Hizmetinin Üç Düzeyi
  • Role – Playing
  • Sorular – Anket – Kapanış
© Copyright MIDA Institute - Powered by Bizminers