Satış İçin Etkileme ve İkna



Süre:
Eğitimin Amacı :
İki kişi arasında iletişim başladığı anda birbirlerini etkileme ve ikna çabası da başlar. Önemli olan iknanın temelinde yer alan faktörleri bilmek ve bunlara uygun teknikleri uygulayabilmektir. Etkileme ve ikna tekniklerini satışın vazgeçilmez parçası haline getirmek. Herkesi her durumda ikna etmenin inceliklerini kavrayarak yeni alışkanlıklar edinmek.

Eğitimin İçeriği :

İnsanlar Neden İstediğinizi Yapar Ortak çıkarlar Benzer görüşler Güvenilirlik

  • Satış için İhtiyaç Belirleme
  • Satış için İhtiyaç Oluşturma
  • İlgi Çekmeden Etkileyemezsiniz İlgiyi oluşturan faktörler
  • İkna ve Etkileme Kurallar
  • İkna ve Etkileme Yöntemleri
  • Karşınızdakinin Duygusunu Yönetmek
  • Olumlu duygular yaratmak
  • Asla yapılmaması gerekenler
  • Olumsuzlukları dile getirirken dikkat edilecekler noktalar
  • © Copyright MIDA Institute - Theme by Pexeto