Okan Özdoğan @ MIDA Institute

Okan Özdoğan



OKAN ÖZDOĞAN

Uzmanlık Konuları:

Pazarlama,

Distribütör Yönetimi

Anahtar Müşteri Yönetimi

Satış Yönetimi

Değer Satışı

Ticari Pazarlama

 

İş Tecrübesi

 Eğitim ve Danışmanlık- 2013

 VRMplus  –  İletişim ve Pazarlama Müdürü –  Nisan 2011 – Aralık 2012              

 CALLAKTİF –AKTİF GROUP - Genel Müdür Yardımcısı – Ağustos– Nisan 2011                             

 OPEN EVENT MARKETING – Genel Müdür Yardımcısı – Ekim 2008 – Ağustos 2010                    

 MOTOROLA      Eylül 1999 – Haziran 2008

    Pazarlama Müdürü  - Ocak  2002– Haziran 2008

Marka imajını ve satış büyümesini destekleyecek şekilde, pazarlama ve reklam stratejileri geliştirmek, CRM çalışmalarına baz oluşturacak vizyona uygun olarak satış kampanyaları ve saha çalışmaları organize etmek.

   Ticari pazarlama Müdürü  - Eylül 1999 – Ocak 2002                                                    

  • Motorola cep telefonu satılan noktalarda, tüm Türkiye’ye yayılmış 10 kişilik satış destek ekibi ile satış öncesi destek hizmetini sağlamak,
  • Şirketin yeni ürün lansman hedefleri doğrultusunda, Motorola satış noktasında çalışan elemanlara yönelik, eğitim programları ve saha lansman aktiviteleri planlamak ve satış destek ekibine uygulatmak.

DANONESA        Mart 1997 – Eylül 1999

 İstanbul Bölge Müdürü  - Haziran 1997 – Eylül 1999                

  • Istanbul Anadolu Yakası, Izmit, Adapazarı HAYATSU & AKMİNA Maden Suyu Dağıtıcılarının yönetimi ( İstanbul, Izmit, Adapazarı)

 Anahtar Müşteri Satış Şefi- Mart 1997 – Haziren 1997                                               

  • Carrefour, Continent, Migros, Metro, Gima, EGS, Begendik, Tansas v.b zincir marketlerin merkezi satınalma birimleri ile tüm Türkiye için, satış hedeflerinin belirlenerek, aksiyon planı dahilinde, promosyon aktiviteleri eşliğinde operasyonu,
  • HAYATSU / DANONE, tüm Türkiye Zincir marketler operasyonu
  • 5 Kişilik Bölgesel Zincir Market sorumlularının yönetimi
  • 50 kişilik Satış Destek Ekipleri ile marketlerdeki raf paylarının ve günlük raf fiyatı kontrolünün yapılması ve raporlanması,,
  • Tüm satış destek ekibi yeni ürünler hk. Bölgesel eğitimler planlamak,

 MARSA              Eylül  1992 – Ağustos 1995

 Anahtar Müşteri Satış Şefi  –       

  • Satış Temsilcisi olarak başlayıp 6 ay içinde Satış Şefliğine terfi,
  • Carrefour, Continent, Migros, Metro, Gima, EGS, Begendik, Tansas v.b zincir marketlerin merkezi satın alma birimleri ile tüm Türkiye için, satış hedeflerinin belirlenerek, aksiyon planı dahilinde, promosyon aktiviteleri eşliğinde operasyonu,
  • Ulusal Zincir marketlerde, Jacobs, Maxwell House Coffee, Milka Chocolate, Ona ayçiçek yağı ve Luna Margarin’in rafta satışa sunulması, yeni SKU ların listelenmesi
  • 8 Kişilik Bölgesel Zincir Market sorumlularının yönetimi

 

EĞİTİM

NEW YORK UNIVERSITESİ                                                                 New York

Marketing, Sales & Promotion Sertifika Programı

MARMARA ÜNİVERSİTESİ                                                                 İstanbul

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi – Ekonomi

 

© Copyright MIDA Institute - Powered by Bizminers