MAĞAZACILIKTA SATIŞ TEKNİKLERİ
Kimler Katılmalı Perakende mağazalarda çalışan Satış Danışmanları
Süre 1 Gün
Eğitimin İçeriği:
- Türkiyede mağazacılık nedir, nasıl yapılmaktadır?
- Mağazada çalışan Satış Danışmanı kimdir? Donanımı nasıl olmalıdır?
- Satış Danışmanı markayı nasıl içselleştirebilir?
- Bireysel işgücünün kalitesi nasıl geliştirilir?
- İş hayatı ile sosyal hayatı birbirinden ayırabilmek
- Satış Danışmanı kendi kıymetini objektif olarak nasıl ölçebilir?
- Şikayet etmemek bir çözüm olabilir mi?
- Mağaza içinde ekip uyumu ve bireysel çizgi yaratma önerileri
- İletişim kurmak Satış Danışmanı için ne ifade eder?
- Ürün bilgisi nedir? Nasıl alınır?
- Ürün ile duygusal ilişki kurmak doğru mudur?
- Müşteri kimdir? Grupları nelerdir?
- Müşteri sorunlarında ne yapmak gerekir?
- Başarılı bir Satış Danışmanı için günlük hedef koyma zorunluluğu
- Önererek ek satış yapabilme teknikleri
- Müşterinin ihtiyacını belirleyebilmek
- Uzun süre aynı mağazada çalışmanın yaratabileceği olumsuzluklar
Bu programın sonunda katılımcılar aşağıdaki bilgi ve becerileri kazanacak, yetkinliklerini geliştireceklerdir:
- Yaptığı işe daha fazla inanması ve veriminin artması
- ‘Satış Uzmanı’ kimliğinin gelişmesi ve meslek olarak kabulü
- Özgüven gelişimi ve daha fazla istek
- Satış Uzmanının sosyal hayat ile iş hayatını birbirinden ayrı yaşamayı başarması.
- ‘Satış Uzmanı’ olarak kendini geliştirme isteği
- ‘Meslek kompleksi’nden uzaklaşma ve pozitif yaklaşım
- Katma değer yaratma isteği