MAĞAZACILIKTA SATIŞ TEKNİKLERİ @ MIDA Institute

MAĞAZACILIKTA SATIŞ TEKNİKLERİ



Kimler Katılmalı        Perakende mağazalarda çalışan Satış Danışmanları

Süre   1 Gün

Eğitimin İçeriği: 

  • Türkiyede mağazacılık nedir, nasıl yapılmaktadır?
  • Mağazada çalışan Satış Danışmanı kimdir? Donanımı nasıl olmalıdır?
  • Satış Danışmanı markayı nasıl içselleştirebilir?
  • Bireysel işgücünün kalitesi nasıl geliştirilir?
  • İş hayatı ile sosyal hayatı birbirinden ayırabilmek
  • Satış Danışmanı kendi kıymetini objektif olarak nasıl ölçebilir?
  • Şikayet etmemek bir çözüm olabilir mi?
  • Mağaza içinde ekip uyumu ve bireysel çizgi yaratma önerileri
  • İletişim kurmak Satış Danışmanı için ne ifade eder?
  • Ürün bilgisi nedir? Nasıl alınır?
  • Ürün ile duygusal ilişki kurmak doğru mudur?
  • Müşteri kimdir? Grupları nelerdir?
  • Müşteri sorunlarında ne yapmak gerekir?
  • Başarılı bir Satış Danışmanı için günlük hedef koyma zorunluluğu
  • Önererek ek satış yapabilme teknikleri
  • Müşterinin ihtiyacını belirleyebilmek
  • Uzun süre aynı mağazada çalışmanın yaratabileceği olumsuzluklar

Bu programın sonunda katılımcılar aşağıdaki bilgi ve becerileri kazanacak, yetkinliklerini geliştireceklerdir:

  • Yaptığı işe daha fazla inanması ve veriminin artması
  • ‘Satış Uzmanı’ kimliğinin gelişmesi ve meslek olarak kabulü
  • Özgüven gelişimi ve daha fazla istek
  • Satış Uzmanının sosyal hayat ile iş hayatını birbirinden ayrı yaşamayı başarması.
  • ‘Satış Uzmanı’ olarak kendini geliştirme isteği
  • ‘Meslek kompleksi’nden uzaklaşma ve pozitif yaklaşım
  • Katma değer yaratma isteği

 

© Copyright MIDA Institute - Powered by Bizminers