İNOVASYON VE YARATICILIK @ MIDA Institute

İNOVASYON VE YARATICILIK



“İç veya Dış Müşteri için Yeni Fikir Yaratma – Değer Katma”

İnovasyon, yeni hizmetler, yeni ürünler, yeni iş modelleri, yeni süreçler, yeni iş imkanları, yeni pazarlar, yeni maliyet düşürme teknikleri, yeni yönetim teknikleri geliştirmenizi sağlayacak olan bir süreç, bir şirket kültürü.

İnovasyon, her çalışanın yeni fikirleri uygulaması ile bir değer yaratması.  İç veya dış müşteri olsun, bütün inovasyonlar müşteri için değer yaratma üzerine odaklanmalı. Inovatif çalışmanın temelinde farklılaşma var. Yeni ürün ve hizmeti yaratmanın yanı sıra, müşterinizin, sizin ürün ya da hizmetinize olan ihtiyacını fark etmesinden, kullanma aşamasına kadar her süreçte farklı olabilmek, hem kurumunuza hem de müşterinize değer katabilmek.

Süre: 2 gün

Kimler Katılmalı: İç veya dış müşterisine çözüm üreten, fikir üreten tüm çalışanlar

 Eğitim İçeriği:

  • İnovasyon
    • İnovasyon Çeşitleri
    • İnovasyon ve Yaratıcılığı Harekete Geçirenler
    • İnovasyon Süreci
    • İnovasyon Fırsatlarını Yakalamak için
      • Süreçler-Tüketim Zincir Analizi
      • İş Eko-sistemi
    • Yaratıcı Düşünebilme
      • Etkenleri
      • Düşünce Biçimimizdeki Kalıplar – Avantaj mı? Dezavantaj mı?
      • Yaratıcı Tutum ve Davranışlar
    • Farklı Olabilmek
    • Yargılamayı Geciktirebilmek
    • Esnek Düşünebilmek
    • Kalıpların Dışına Çıkabiliriz

Başka seçenek yok mu? – Nasıl?

  • Kalıpları Sorgulayabiliriz

Olanaksız olarak düşündüğümüz bir olay hangi koşullarda mümkün olabilir?

  • Değişik Açılardan Bakabiliriz

6 Şapkalı Düşünce Tekniği

  • Yaratıcılıkta Dört Aşama
  • Yaratıcılığımızı Geliştirecek Yöntemler, 9 Farklı Teknik -Uygulama
  • Yaratıcılık Fikrilerini Geliştirmek için
  • Fikirlerin Değerlendirilmesi – Inovasyon Kriterleri

Grup Çalışmaları  Öğrendikleri tekniklerle oluşturacakları inovatif bir fikrin sunumu ve yorumlar

 

© Copyright MIDA Institute - Powered by Bizminers