Çatışma Yönetimi

Süre: 2 gün

Günümüz kurumlarında, çalışan profili giderek daha da çeşitlenmektedir.  Birbirinden farklı altyapı, kişilik, eğitim, kültür ve deneyime sahip bir insan gücüyle iş yaşamının giderek karmaşıklaşan, artan ve hızlanan talepleri karşılanırken çatışma ortamının doğması kaçınılmazdır.

Bu eğitimin amacı: 

  • Katılımcıların çatışma çeşitleri, nedenleri ve çözümleri hakkında bilgi sahibi olmalarını,
  • Çatışmaları başarılı bir şekilde yönetebilmek için, kendi duygularını ve çatışma tarzlarını çeşitli uygulamalarla fark ederek kendilerini yönetme becerisi kazanmalarını sağlamak.

Eğitim İçeriği:

  • Çatışma
    • Çatışma Yönetimi
  • Çatışma Nedenleri
  • Çatışma Çözümleme Teknikleri
    • Bağlantıları belirleme ve analiz
    • Çatışan Tarzlar Kuramı ve Testi
      • Hangi Tarz Ne Zaman?
    • Ekip İçi Çatışmayı Yönetmek
    • Ortak çözüm üretmek
  • Çatışma Yönetiminde Gerekli Araç ve Beceriler
    • Liderlik Yetkinlikleri
    • İletişim Becerileri
    • Farklı Kişilikler, Farklı Yaklaşımlar 
    • Kişisel ve Sosyal Zeka
    • Güvenli Davranış 
    • Yapıcı Geribildirim Alabilme / Verebilme (Uygulama)