BAYİLER İÇİN BÖLGESEL SATIŞ ARTTIRMA TEKNİKLERİ
Kimler Katılmalı Markaların yurt çapındaki yetkili satıcıları ve çalışanları
Süre 1 gün
Amaç: Bayilik sisteminde yer alan oyuncuların, satış hedeflerine ulaşması
Eğitimin İçeriği
- Müşterilerde sosyal yapı ayrımının tespiti (bölgeye özel müşteri tipinin netleştirilmesi)
- Netleştirilmiş müşteri grupları ile doğru ve tam iletişim kurma teknikleri
- Hedef müşteri gruplarına hedef ürün seçimi, ihtiyaç belirleme ve eşleştirme teknikleri
- Hedef müşteri grubuna ürün satış teknikleri
- Satış elemanı seçim teknikleri
- Satış elemanı eğitim teknikleri
- Satış elemanı performans arttırma ve işe odaklama teknikleri
- Bölgesel ürün satış hedeflerininin doğru tespiti
- Bölgesel rekabet ve bununla başa çıkma teknikleri
- Sektörel gelişmelerin takibi ve yerel uygulamaları
- Küçük şirketleri bekleyen işletme tehlikesi; işletme körlüğü
- Küçük şirketlerde, satışı arttırmaya yönelik bölgesel iş birliği imkanları
- Servis kalitesinin arttırılması ve sürekliliğinin sağlanması
- Satış sonrası servis geliştirme teknikleri
- “Müşteriden yeni müşteri kazanma yolu” ile ilgili teknikler
Bu programın sonunda katılımcılar aşağıdaki bilgi ve becerileri kazanacaklardır;
- Ana şirket stratejilerini bölgesel pazara uydurabilme
- Bölgesel pazarda daha fazla kontrol
- Bölgesel pazarın kapasitesini tam anlama
- Doğru hedef oluşturma
- Satış arttırmada doğru çözümler üretme
- Bölge müşterisine özel pazarlama teknikleri geliştirebilme
- Bölgesel müşteri sorunlarına çözüm üretebilme